Len málokto ešte nezaregistroval najnovší virálny štýl točenia promo videí, ktorý v posledných dňoch obletel aj slovenský internet. Takzvaný „TU“ trend však nezačal u nás. Ale ani v ďalekej Amerike. Vymysleli ho totiž naši susedia. S fantastickým marketingovým ťahom mal prísť poľský komplex Elements Hotel Spa na svojom účte na TikToku.
Jeho zamestnankyňa vo videu ukazuje rôzne miesta v hoteli a monotónnym hlasom popisuje, na čo slúžia. Stojí napríklad pred recepčným pultíkom a do kamery vraví: „Tu sa pýtate.“ Pokračuje napríklad hracím automatom a hovorí „tu zábava“ či detským kútikom „tu deti“.
Trend sa u susedov rýchlo rozšíril a čoskoro prekročil aj slovenské hranice. Dokonca sa dostal aj do parlamentu. Rovnaké video sa objavilo aj na profile Michala Šimečku. V budove parlamentu hovorí členka jeho tímu „tu sa stráži Ústava“ či „tu sedí Mišo Šimečka“.
Na vlnu trendu sa kreatívne naladili aj vysoké školy, ktoré volajú svojich čerstvých prvákov na prvé akcie. To je príklad aj Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave a jej Fakulty masmediálnej komunikácie. Jej študentky pred sochou budovou školy hovoria „tu vierozvestci“ či „tu sa vidíme“. Vo videu sa objavil aj vrátnik či dekanka, ktorých opísali slovami „tu vrchní“ a „tu vedúca“.