Poznáme termín otvorenia Biedronky v Nových Zámkoch. Zopakuje sa aj nákupné šialenstvo a bitka o košíky?


Poznáme termín otvorenia Biedronky v Nových Zámkoch. Toto vás čaká

Foto: Poznáme termín otvorenia Biedronky v Nových Zámkoch. Zopakuje sa aj nákupné šialenstvo a bitka o košíky?
Foto: unsplash.com

Diskontný reťazec Biedronka pokračuje v rozširovaní svojej siete na Slovensku. Začiatkom marca si mohli zákazníci nakúpiť už v troch pobočkách a čoskoro sa k nim pridá ďalšie mesto, tentokrát v Nitrianskom kraji. Nová predajňa privíta prvých zákazníkov už 27. marca o 9:00 hod v Nových Zámkoch.

Nachádzať sa bude na križovatke ulíc G. Bethlena a Nábrežná, neďaleko hlavnej cesty smerujúcej na Komárno. Priestory, v ktorých bude obchod sídliť, v minulosti slúžili rôznym maloobchodným prevádzkam, vrátane CBA či reštaurácií, informuje portál somnovozámčan.

Nákupné šialenstvo čaká aj Nové Zámky

Začiatkom marca otvorila Biedronka svoje prvé predajne v Miloslavove, Zvolene a v Považskej Bystrici. Zákazníkov lákala na nízke ceny potravín, súťaže, sprievodný program a dokonca nákup zdarma. Toto všetko by malo čakať  počas slávnostného otvorenia aj Novozámčanov. 

Pripraviť sa tak musia na poriadne nákupné šialenstvo. V Považskej Bystrici ľudia stáli v dlhých radoch a doslova sa bili o nákupné košíky. Vo Zvolene sa kvôli otvoreniu pobočky očakával dopravný kolaps a zápchy. Vstup do obchodu dokonca musel byť regulovaný kvôli bezpečnosti, rovnako ako v Bratislave. Aj tam otvorenie sprevádzali dlhé rady a organizačné problémy.

Už hodinu po spustení sa pred predajňou tlačili stovky ľudí, parkovisko bolo plné a situáciu moderoval Vilo Rozboril, ktorý sa snažil upokojiť nedočkavý dav. Chaos mal byť aj vo vnútri – zákazníci museli čakať na pokladne aj dve hodiny, mnohí si preto sadli na zem a pili vodu ešte pred zaplatením. Meškanie spôsobovali najmä chýbajúce kódy na produktoch a nekompetentnosť personálu. 


Konkurencia pre Lidl

Nové Zámky v posledných mesiacoch zažili výrazné rozšírenie maloobchodných reťazcov, pričom Lidl tu nedávno otvoril svoju tretiu predajňu. Biedronka sa netají ambíciou konkurovať nízkymi cenami a investuje aj do spolupráce so slovenskými dodávateľmi. Súčasťou jej stratégie je budovanie privátnych značiek, ktoré majú prilákať domácich zákazníkov.

Po Nových Zámkoch plánuje Biedronka expandovať aj do Senice, Levíc a ďalších miest. Do roku 2026 chce na Slovensku otvoriť až 50 predajní. Reťazec už niekoľko týždňov masívne investuje do marketingu, pričom billboardové kampane upozorňujú na nízke ceny a výhodné akcie.



Najnovšie zo Slovenska

Najnovšie v Nitrianskom kraji